Wyjazdy na tory
Wyjazdy, obsługa na torze
Nie jest tajemnicą, że diabeł tkwi w szczegółach. Każdą przygodę, każdy wyjazd, każdą radość spędzonego czasu może zakłócić drobny szczegół. Brak czegoś lub wręcz przeciwnie nadmiar np. obowiązków.
Zapraszając kursantów na nasze szkolenia staramy się zorganizować wszystko jak najlepiej. Proponując Wam szkolenie na torze musimy poznać Wasze potrzeby i oczekiwania nie tylko szkoleniowe.
Mając na uwadze przede wszystkim osiągnięcie maksymalnego efektu szkoleniowego oferujemy dodatkowe usługi:
- transport sprzętu, kursanta lub zawodnika na tor
- zaplecze techniczne, a w nim m.in
- boks lub namiot / namioty,
- wymagana przepisami mata środowiskowa,
- stojaki pod motocykl (przód tył) - opcja, po konsultacji
- przyłącze do prądu – przedłużacze i rozgałęźniki do podłączenia kocy grzewczych oraz indywidualnych odbiorników typu ładowarka, wentylator
- (**indywidualna) szafka na prywatne rzeczy zawodnika
- kompresor z osprzętem, manometr, pirometr
- dostęp do wyposażenia warsztatowego i serwisowego:
- dostęp do opon i części zamiennych (kawasaki ninja 250 lub 400) min. plastiki, sety, kierownice, klamki, tłumik, szyba, felgi, układ napędowy, układ hamulcowy; koce grzewcze, linki, przewody, itp.,
- kompresor, manometr, pirometr
- eksploatacyjne środki smarne, chemia do czyszczenia i konserwacji motocykla, kombinezonu czy kasku,
- kanistry z paliwem (***), pompka do miareczkowania paliwa, lejek/słonik
- szafka narzędziowa – wymagane i niezbędne klucze i narzędzia drobne
- skrzynki z elektrosprzętem – wiertarka, wkrętarka, piła do cięcia metalu – narzędzia z osprzętem (wiertła, klucze, imbusy, tarcze, w tym specjalistyczne sprzęt np. klucze do wykręcania zerwanych śrub, gwintowniki, itp)
- zestaw do odpowietrzania i wymiany płynu hamulcowego
- dostęp do zaplecza sanitarnego i „egzystencji życiowej”:
- lodówka
- wentylator
- suszarka do butów, rękawic
- krzesło wypoczynkowe
- stół, grill, czajnik, sztućce,
- obornik TV wraz z dostępem do internetu oraz programów naziemnej telewizji
- ręczniki papierowe, mydło, itp.
- apteczka i środki p.bólowe typu ketonal, „suchy lód”, itp.
- woda, płyny izotoniczne i regeneracyjne, posiłki regeneracyjne na torze, przekąski, kawa, herbata, posiłki z grilla
- obsługa mechanika (****) - pomoc podczas startu, garażowania i przy stawianiu motocykla na stojaki, zakładanie koców grzewczych, bieżąca regulacja oraz drobne naprawy, czyszczenie motocykla i przygotowanie do wyjechania na tor (sprawdzenie ciśnienia, itp), obsługa zawodnika (czyszczenie kasku, pomoc przy ubieraniu, itp.), pomiar czasów, pokazywanie tablic z informacjami od trenera,